درگیری دیاباته و فکری روی نیمکت استقلال یکی دیگر از حواشی شب تلخ آبیها در اهواز بود.

شیخ دیاباته.jpg

به گزارش همشهری آنلاین شکست استقلال برابر فولاد با حاشیه های زیادی برای استقلال تهران همراه بود. از ماجرای فحاشی محمود فکری گرفته تا درگیری لفظی سرمربی استقلال با شیخ دیاباته.

در دقیقه ۸۷ بازی و زمانی که بازی همچنان با تساوی دنبال می شد محمود فکری  تصمیم به زمین فرستادن دیاباته می گیرد اما لحظاتی بعد از تصمیم خود منصرف می شود که این موضوع با اعتراض شدید دیاباته روبه رومی شود. استقلال که در این دقایق با مصدومیت دانشگر ده نفره بوده با دادن یک پنالتی عقب می افتد. اما فکری همچنان تعویضی انجام نمی دهد تا استقلال حدود ۷ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند.  در دقیقه آخر وقت تلف شده هم بابک مرادی وارد زمین شد. در واقع بر خلاف آنچه که در برخی از سایت ها عنوان شده دیاباته دیروز اصلا در ترکیب استقلال قرار نگرفته است.

اعتراض دیاباته به سرمربی تیم موجب شد تا فکری با او درگیری لفظی داشته باشد و با دخالت نیمکت نشینان این موضوع خاتمه پیدا می کند اما سرمربی استقلال شیخ را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داده است.

از این رو مهاجم آبی پوشان مجوز حضور در تمرینات را ندارد و باید به دلیل عمل انجام شده در کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کند تا جلسه‌ای در این خصوص تشکیل شود.  این اولین مورد انضباطی دیاباته از زمان حضور در استقلال است.

کد خبر 566557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha